Blogia
CINCTORRES

OLOCAU DEL REI

OLOCAU DEL REI Hola a tots!! La veritat és que sí que havia deixat un poc de banda el meu blog...Bé, jo encara no he fet cap curs... Tinc programat fer un curs a Olocau del Rei els dies 26, 27 i 28 de Novembre.
A Portell i a Cinctorres encara no he posat dates, perquè estem esperant a veure si posen l'Internet Rural!
Ja us aniré contant les novetats...
Adeeeeuuu!

Hola de nou!! Bé ja comence a estar un poc NERVIOSA perquè el divendres he de donar la meva primera classe...no se com eixirà....
He llegit els comentaris de Juanjo i Juan Miguel i he vist que sorgeix algun problema amb el correu electrònic no? Jo ja us contaré....Ah! les fotos molt xules eh? je,je!
Adeeuuu!

Una pregunta? Quin material és el que heu utilitzat per donar-lo al alumnes en el curs d'Iniciació a Internet?
Gràcies.

1 comentario

Juanjo -

Anims, ja falta poc.
Segur que tot et va molt be.